Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 14:37:43 MET

In article <22022001.3301C7FF_at_DariuszLaskowski>, Dariusz Laskowski wrote:
>Radoslaw Kojdecki wrote:
>Ja nie wierzę w to, że tak dużo ludzi zaraża się uruchamiając
>podejrzane załączniki z poczty.

Hmm ... dla mnie w firmach jest to plaga ... nie zabronisz uzytkownikom
odpalenia 'exe' z jakas gierka, z jakimis smiesznymi obrazkami itp ... a
niektore same sie odpalaja (vide romeo) ... Jak zabronisz to Cie od
BOFH'ow wyzwa a po 3-ch tygodniach i tak beda robili swoje ... chyba ze
pojdziesz "na skarge" do ich szefa ;P

>Ja stawiam na cracki. To są zwykle
>małe dosowe programiki, które ludzie bardzo beztrosko uruchamiają.
>Poszedłem na jedną ze stron z crackami - stronę "pewną" i z "dobrym
>towarem". Ściągnąłem kilka i oczywiście znalazł się zainfekowany...

A tu sie tez zgodze ;)

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail