Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 10:03:33 MET

Radoslaw Kojdecki wrote:

> Hehe ... Outlook to za niego zrobi o ile hhupd.exe nie zainstalowal ;>

Ja nie wierzę w to, że tak dużo ludzi zaraża się uruchamiając
podejrzane załączniki z poczty. Ja stawiam na cracki. To są zwykle
małe dosowe programiki, które ludzie bardzo beztrosko uruchamiają.
Poszedłem na jedną ze stron z crackami - stronę "pewną" i z "dobrym
towarem". Ściągnąłem kilka i oczywiście znalazł się zainfekowany...

--
Dariusz Laskowski         Świadoma eliminacja inteligentnych jednostek przez
mailto:darlas_at_post.pl     wprowadzanie oprogramowania, z którym inteligentny