Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 01:21:55 MET

In article <96tni3$gir$1_at_news.tpi.pl>, miab wrote:
>A co do placenia to temat na zbyt obszerny watek ale
>moge Ci podrzucic przykladowa zagadke ile to jest
>35grX100tysiecy i kto tutaj nie placi.

Dac Polakowi palec to chce cala reke. Nie byloby tej dyskusji, gdyby TPSA
nie postawila serwera news'ow ... a ze postawili (choc nie musieli) to
teraz niby ich obowiazkiem jest jego utrzymywanie ?? Bzdura ... To ja bym
chcial strone na www.tpsa.pl/~radek ... w koncu place te 35 groszy za trzy
minuty ... Postawili WWW'a to ich obowiazkiem jest umieszczac strony
klientow !!!

ech ...

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail