Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 13:29:55 MET

Radoslaw Kojdecki napisał(a) w wiadomości: ...

>news.tpi.pl to "dobra wola" TPSA. Wcale nie musieli tego stawiac
>... nigdzie nie podpisywali umowy ktora ich do tego zobowiazywala. Jak
>za serwowanie news'ow bedziesz placic - to wtedy mozesz miec pretensje (sa
>providerzy ktorzy udostepniaja platnie dostep do news'ow).

Czy Wy wszyscy poszaleliscie z tym "papierowymi" umowowym?
Ponad tymi wszystkimi Waszymi "papierowymi" umowami
jest cos takiego jak umowy nie pisane oraz przyzwoitosc,
rozsadek, dobre obyczaje, zaufanie, odpowiedzialnosc,
wyobraznia, solidarnosc, obowiazek, uczciwosc i jeszcze
pare takich tam.
Akurat ja nie chce zyc w swiecie jakiegos biurokratycznego,
papierowego idioty i Tobie tez tego zycze.

A co do placenia to temat na zbyt obszerny watek ale
moge Ci podrzucic przykladowa zagadke ile to jest
35grX100tysiecy i kto tutaj nie placi.

miab