Re: Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: bot (bot_at_SPAMWON.ahoj.pl)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 09:53:07 MET

On Tue, 20 Feb 2001 09:32:12 +0100, Michal Zalewski
<lcamtuf_at_bos.bindview.com> wrote:

>"Ten kraj tak ma"... to nie jakas szczegolna wlasciwosc TPSa ;) Po prostu
>istnieje jeszcze bardzo wiele idiotycznych nalecialosci i 'zasiedzialych'
>ludzi zalatwiajacych swoje sprawy lub majace wlasne wizje nijak majace sie
>do rzeczywistosci.
W przypadku kiedy rzecz dotyczy najwiekszej polskiej firmy od ktorej
dzialan uzaleznione sa miliony odbiorcow, dzialalnosc ludzikow w
krawatach na gumke ktorzy osiagneli swoj stopien niekompetencji
przynosi skutki wprost oplakane.
Ale jak sie poczyta ze TPSA bedzie sie bawic w telewizje hi-end to juz
jest weselej ;)

Tak mnię się przypomniało - pijesz moze do http://multi.portal.pl ;)?

a teraz do http://www.portal.pl ;)

>Szkoda tylko, ze to nie jest pojedynczy przypadek pojedynczej osoby czy
>firmy, tylko jakies masowe zjawisko, ktore przejawia sie w kazdym
>dzialaniu na skale wieksza niz osiedlowa - od parkomatow po Internet ;)
No dobra, zgodze sie z toba ze niemal zerowe transfery zawdzieczam
naszemu narodowemu tumiwisizmowi i temu ze uzyszkodnicy na zlosc panu
z szefostwa polpaku blokuja centrale ;).
Bohaterska postawa niedzielnych adminow niewiel w takim razie
pomoze :(

--
Wasz bot