stale lacze w TPSA

Autor: Adam (adams11_at_polbox.com)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 16:39:49 MET

Chce zalozyc stale lacze w domu i paru kolegow powiedzialo ze chetnie by sie
dolaczyli.Powiedzcie prosze jak to wyglada.Jak TP.SA przyjdzie mi to zalozyc
za ten 1000 zl to co potrzebuja koledzy by korzystac z mojego lacza.(mamy
siec lokalna ale czy da sie to tak zrobic by nie stawiac serwera?)Moze
znacie lepsza metode dostepu albo tanszego dostawce(slyszalem jednak ze
jakosc uslug np w Dialogu jest duzo nizsza).Powiedzcie tez jak wyglada sama
instalacja i czy skomplikowane jest dalsze ustawianie win2k.

dzieki
adam