Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 16:44:44 MET

Przemyslaw Maciuszko napisał(a) w wiadomości:
<1t3a91425di28c4n3e8%sal_at_virgin.gazeta.pl>...
>Wiesz co ...
>Cos Ci powiem - nie masz pojecia o czym mowisz ...
>Zycze chocby polowom firm, ktore prowadza jakies serwisy, zeby dbali tak o
>dany serwis jak administratorzy news.tpi.pl dbaja o tenze serwer ...

Lzy rzesiste strumieniami splywaja mi na klawiature.
A kto jakies pol roku temu praktycznie zmonopolizowal serwowanie
grup dyskusyjnych i w swej monopolistycznej zachlannosci zgromadzil
ich juz chyba ze 40tysiecy (chociaz takie dzialanie wydaje sie
rowniez racjinalne w przypadku zamiaru wprowadzenia cenzury
i nadzoru nad wymiana mysli). Podejzewam ze nie odbylo sie to
za pieniadze jakiegos altruistycznego filantropa. A jesli nawet to
od takich filantropow chron nas Panie Boze.
Co do awari polki to nie od soboty rano tylko od piatku od 14.00.
Zreszta ta godzina obowiazuje cala budzetowke i postbudzetowke.

miab