Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Sławomir Kuczera (klasykapc_at_poland.com)
Data: Thu 15 Feb 2001 - 13:22:59 MET

Plonk napisał ...
> Pierwsze Rfc zostało opublikowane w roku 1969, czyli 30 lat temu
> http://www.faqs.org/rfcs/rfc1.html. Nie wiem ile BG ma dokładnie lat.
> Przypuszczam, że 30-kilka, może nawet w okolicy 40-tki. Biorąc pod
uwagę, że

Bill G. jest już po 40-tce...

> specyfikacje umożliwiające w miarę swobodne korzystanie z Internetu
pojawiły
> się po roku 1980, kiedy BG musiał mieć 10..20 lat i na raczej "w gatki
nie
> sikał".

No... w 1975 pisał już własną wersję BASIC'a, a w 1977 już formalnie
założyli M$... a jeżeli w wieku odpowiednio 16/18 lat sikasz(łeś) w
gatki, to nie dziwię się, czemu taka a nie inna jest 'jakość' Twoich
postów :-/

> By, nie być gołosłownym, podam, że pierwsza specyfikacja protokołu,
> z którego właśnie korzystamy na niusach, pochodzi z roku 1986

zapomniałeś jednak powiedzieć, że jest to specyfikacja dla "chołoty"
czyli protokołów stosowanych obecnie i mnogości użytkowników...
natomiast już w 1979 wprowadzono pierwszą specyfikację dla szerszego
grona osób (8 lub 16 - nie pamiętam szczegółowych danych...).

> (http://www.faqs.org/rfcs/rfc977.html) . W tworzeniu większości
> współczesnych specyfikacji biorą udział pracownicy Microsoft'u.

co ty nie powiesz ;-)

> O ile mogę domyślać się twierdził, że jego portal MSN zdominuje rynek.
> Pomylił się o tyle, że pojawiły się inne konkurencyjne portale .....
więc
> przynajmniej jeden z nich kupił.

MSN NIE miał być portalem... rozumiem że jesteś jeszcze 'młody i głupi'
ale gdybyś pogrzebał co nieco po historycznych materiałach, to
wiedziałbyś że tak nie było... MSN miał być tzw. 'bramką startową' dla
wszystkich łączących się z nim (no i te podobno niewyobrażalne zasoby
informacji ;-D)

> A kto tu jest lamerem ?

Ty?
W każdym bądź razie mogę podyskutować o historii komputerów - byle
dyskutant był innego 'pokroju' :->

--
Sławomir Kuczera skuczera_at_poczta.fm & klasykapc_at_poland.com
Klasyka PC - redaktor naczelny