Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Sławomir Kuczera (klasykapc_at_poland.com)
Data: Thu 15 Feb 2001 - 14:02:41 MET

Paul Radetzky napisał ...

> >do dupy jak w Twojej
> >dziurze.
>
> zaiste ;)))))

Jakie smiley'e...
I tak cała Wa-wa ma jest zadupiem sieciowym w porównaniu do np. Górnego
Śląska... i nawet całe to Chello wam nie pomoże, bo ze 'stoliczników'
każdy będzie jak najwięcej zdzierał... :)

a ponadto cała zagranica chodzi u mnie o wiele szybciej niż Polska...
np. google, altavista, czy inne yahoo otwierają mi się 'w trybie
rzeczywistym' czego z pewnością nie można powiedzieć o np. takim onecie,
który sobie wprowadził ostatnio reklamy we Flashu - na każdej podstronie
inna :-D

kondolencje dla Polpakowco-sadystów
Peace ;-)

--
Sławomir Kuczera skuczera_at_poczta.fm & klasykapc_at_poland.com
Klasyka PC - redaktor naczelny