Re: IP w SDI ???

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 15 Feb 2001 - 15:37:03 MET

bort <kbort_at_wp.pl> wrote:

> Jestem trochę zielony w tej kwestii, więc czy mógłby mi ktoś wyjaśnić
> kwestię z rev-dns'em.
> Czy ten parametr określa nazwę domeny ???

DNS-HOWTO sie klania.
Rev-DNS jest odpowiedzielny za tlumacznie IP na nazwy.
Niektore serwery nie lubia jak im sie tlumaczenia w obie strony nie
zgadzaja (np. ftp.task.gda.pl) ...

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry_at_mif.pg.gda.pl
  tel.  (0-58) 347 14 61
Wydz.Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdanskiej