Re: Stałe łacze

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 00:11:50 MET

On Mon, 12 Feb 2001 21:34:37 +0100, "Scream" <scream_at_pro.onet.pl>
wrote:

>a od kiedy Courier New to czcionka ze "zmienną szerokością fontu" ?

Nie chcę się czepiać, ale jeżeli upierasz się przy tych dwóch słowach,
to raczej bardziej pasuje odwrotna kolejność: font ze "zmienną
szerokością czcionki". Czcionka to takie metalowe w drukarni, font to
takie cyfrowe w c:\windows\fonts :)

To, że Windowsy tłumaczyli idioci nie znaczy, że mamy iść za ich
świetlanym przykładem.

P,PPNMSP.

--
tek. take me to your lemon.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.