Re: Czy to może podlegać reklamacji ?

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Wed 14 Feb 2001 - 12:51:36 MET

SwenG napisał(a):

> Witam...
> przez dlugi okres czasu (jakis miesiąc) mam na łączu
> mój router <> router brzegowy tpsa stratę około 20% pakietów (łącze
> 2Mbps frame relay bez CIR'a)
> gdy zadzwoniłem do naszego rejonowego oddziału Polpak-T zgłosiłem wg.
> mnie nieprawidłowość działania sieci, odpowiedziano mi, że powinienem
> być zadowolony, że TYLKO 20%, spytano jeszcze, czy mam CIR'a i

Masz sobie łącze. Na tym łączu masz CIR 0 kbps czyli GWARANTOWANE PASMO 0
(ZERO) kbps. Możesz zgłaszać reklamacje, jeśli przepustowość spadnie ci
PONIŻEJ gwarantowanej...

> zaoferowano, że na pewno się polepszy, jak wykupię tak powiedzmy z
> 64kBps CIR...

Możliwe, choć to zagwarantuje tylko 64 kbps. Przy okazji - skoro masz
łącze 2Mbps to czemu sobie nie kupiłeś jakiegoś CIR-a? 8kbps to niewiele
przy ogólnej cenie...

> Pytanie jak w temacie...
> Czy to jest normalne w ten sposób odprawiać klienta ?

Tak. I co gorsza dla ciebie, są w prawie.

> Czy normalne jest, że tyle pakietów mi ucieka a czasy co niektórych
> pingów wynoszą ponad 300 ms, zamiast 6-ciu ?

Uroki POLPAK-T. Dostajesz to, za co zapłaciłeś...

--
"That's hardly fair!" he cries.
"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."