Re: Pismaki z Wyborczej wzieli w lape i napisali co cytuje...

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 20:26:04 MET

konrador napisał(a) w wiadomości: ...

>? myslalem, ze abonament to abonament i juz nie zdzieraja :_(
>a wiec nie jest tak cukierkowo
>chociaz calkiem co innego slyszalem od znajomego

Chyba nalezy rozumiec ze 49DM to wlasnie ow abonament za
nieograniczonu czas dostepu (bez dodatkowych oplat za czas
polaczenia z internetem).
Tak w kazdym razie wynika z powyzszego.
Ciekawi mnie jeszcze jaki teoretyczny i praktyczny transfer
osiaga sie za te cene.
Mogl by mi ktos z Niemiec odpowiedziec?

miab