Re: Pismaki z Wyborczej wzieli w lape i napisali co cytuje...

Autor: Tomasz Jarzynka (tomee_at_cpi.pl)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 21:09:52 MET

konrador wrote:

> ? myslalem, ze abonament to abonament i juz nie zdzieraja :_(
> a wiec nie jest tak cukierkowo
> chociaz calkiem co innego slyszalem od znajomego

Operatorzy kablowi wcale nie sa tacy swietni na Zachodzie, wbrew
balwochwalczym opiniom. Za cene rownowazna okolo 200zl miesiecznie
dostaje sie, w Belgii, 10Mbit/128kbit/s przez modem kablowy i owszem,
transfery dochodza miejscami do 800KB/s, zwykle jest to jednak ok.
20KB/s, a po godz. 17, gdy cala kablowa wiara wraca do domu, ping
do 1 hop'a wynosi min 100, maks 1000ms, a straty siegaja ok 50%.
Wiec jakosc zblizona jest do TPSA, wciaz jestesmy w tyle jesli chodzi
o predkosci. Ale ja np. mam 64kbit/s i ping 50ms do sieci niezaleznie
od pory dnia, i to tez ma swoje uroki :)

--
Tomasz Jarzynka; tomee_at_cpi.pl 0601706601
"I am not prejudiced. I hate everyone equally."