Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Tue 13 Feb 2001 - 08:30:21 MET

miab <miab_at_warman.com.pl> wrote:

: tomek_at_waw.pdi.net napisał(a) w wiadomości:
: <968e76$871$1_at_korweta.task.gda.pl>...
:>miab <miab_at_warman.com.pl> wrote:
:>
:>: GLUPIM dlatego ze ludzie na tym:
:>: a) Nie zarabiaja a juz napewno nie dobrze.
:>
:>Wolno im.
:>
:>: (Czego dowodzi kolejne mnostwo g. ofert po g.10zl za plytke
:>: zapychajacych w konsekwencji powtornie internet podobnie
:>: zreszta do "Zarabiania przez internet" w najnowszej generacji
:>: reklamiarskicch lancuszkach sw. Antoniego)
:>

: Nie do konca.
: Nie wolno im uczyc sie bez konca, zapychajac internet, ze to g.
: interes, kosztem tysiecy ludz, korzy nie moga z niego
: korzystac usilujac zarobic niekiedy na zasilek dla owych
: bsisnesmenow.

Sorry, ze cytuje taki kawalek ale nie bardzo zrozumialem o co Ci chodzi.
Domyslam sie, ze o spamerow. Ja nie twierdze, ze wolno spamowac. Albo zle
wyciales cytat ale mam przepelnienie stosu i czas konczyc te dyskusje.

: To co propagujesz (zreszta nie tylko Ty) to zadna wolnosc
: tylko chrzanione warcholskie szkodnictwo.
: Dlatego sugeruje niech sie ucza i wolnosciuja po np. 40ZL od
: Gigabajta.

I bardzo dobrze. Wtedy ilosc cukru w cukrze niewatpliwie wzrosnie, bedzie
kasa na rozwoj sieci itd, etc... Tyle, ze jak na razie nikt nie chce
prywatnych klientow rozliczac za ruch.

: miab

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski