Re: Tele2 - zmiana warunkow !!!

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 22:40:14 MET

tomee_at_cpi.pl (Tomasz Jarzynka) wrote in <9698e8$8ok$1_at_news.tpi.pl>:

>Nie mam nic na papierze, ale z tego co wiem, maja CIR do Ebone od
>Ipartners, i wyjscie do DGIXa jakiegos (ten host nie ma RDNSa, nie chce
>mi sie teraz patrzec po RIPE). Generalnie lacza maja niezle, hence
>Gadatek.

A no wlasnie....
A moze ludzie tak sie rozgadali, ze Internautom musieli obnizyc CIRa ? :-)

Tak a propos wyjscia na zagranice - moglybs zrobic tracert do Stanow, np.
www.tucows.com ?

>Sprostowanie - tego 64/8 Ci nikt nie zalozy. Musiz placic przynajmniej te
>2-3kPLN/antena, zeby sie Formusowi placalo ruszyc.

Mozliwe. Nie sprawdzalem.

>No to popros, zeby zamiast 5 po 5MB zalozyli jedna po 30MB.

Nie pojda na to. Choc moze....

>Nie. Tak naprawde w kablu bylo zwarcie. Terminal kopnal mnie pradem z tego
>wlasnie powodu, ale mam juz nowy terminal, nowy kabel i wszystko dziala
>dobrze. Skrzyneczke wlaczasz wtedy, kiedy chcesz. Ale generalnie nie ma
>potrzeby jej wylaczac.

W dokumentach radzili, zeby nie wylaczac. Ale ja bede to robil... jak
sie beda burzyc - niech ubezpiecza mi chalupke :-)

>Moge Ci np. udostepnic konto shellowe u siebie w komputerze. Postestujesz
>sobie troche traceroute / ping / ftp, czy co tam chcesz.

Nie bede naduzywal Twojej "shellowosci". Ale jesli mialbys chwilke ...czy
moglbys zrobic ktores z testow na :

http://www.onestat.com/YourSpeed/index.html

Dla porownania (Netia call-back, polaczenie 50666):
Poland 12/02/01 22:23:16 4342 Bps 39 kbps
International 12/02/01 22:28:34 3686 Bps 33 kbps
United States 12/02/01 22:30:51 3683 Bps 33 kbps

>Nie gralem jeszcze przez to lacze... Wiem zas, ze ping zalezy od zasiegu.
>Dzis podczas naprawy antene gorzej ustawili (wtedy bylo "na styk") i ping
>jest na poziomie 40ms avg + "kwiatki" 300ms raz na jakies 30 pakietow.

I tak niezle...

>GetRight? To taki wget? :)

aha :-)

>Generalnie ssie @ 6KB/s niezaleznie od pory dnia, w nocy do 7,5KB/s
>dochodzi.

Jak na moje potrzeby - wystarczajaco. Chyba sie zdecyduje. Sprobuje
jednak wynegocjowac nieco warunki umowy (skoro mam jakies argumenty).

Dzieki i pozdrawiam,
Wojtek