Re: Stałe łacze

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 22:25:15 MET

Piotr Pazoła wrote:

> E-e, Outlooki AFAIR mialy manie obcinania spacji -- czy to na koncu, czy
> na poczatku podczas czytania, a moze i redagowania.
>
> np.
>
> \n
>
> Widzial jako:
> \n
>
> W kazdym razie byly z tym jakies problemy i moze przez to owe
> podkreslenie wyrazow `^^^' wypadlo w innym miejscu niz powinno.

Nie. To nie o to chodzi. Kolega Scream dał się outlookowi oszukać
(nie pierwszy zresztą). W miejscu wyboru czcionki o stałej szerokości
znaku wybrał Courier New. I wydaje mu się teraz, że widzi tę czcionkę.
Niestety myli się, bo OE potrafi sobie okrutnie zakpić z użytkownika.
Tak naprawdę, pomimo wybrania tej opcji, widzi nadal albo Times New
Roman, albo Arial (nie pamiętam która jest domyślna). Żeby to
zadziałało, to trzeba jeszcze wybrać czcionkę proporcjonalną. Jako
czcionkę proporcjonalną trzeba wybrać... również Courier New. :)

Czcionka proporcjonalna --> Courier New
Czcionka o stałej szerokości --> Courier New

Dopiero teraz będzie widać, to co powinno być widać, czyli czcionkę
o stałej szerokości znaku. Wiem, że brzmi to debilnie, ale tak
właśnie w OE to działa. :)

--
Dariusz Laskowski                       Mimo iż miałem okazję obserwować
mailto:darlas_at_post.pl                   ten rzekomy błąd wiele razy, w wielu