Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Tomasz Tomkowiak (bloodman_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 13:41:21 MET

Witam Dr.Woytas <drwoytas_at_topnet.pl>,
dnia 12-Lut-01 (Poniedziałek) o 10:40:25 napisales:

> zazdrosnie na kolegow ktorzy sobie sciagaja po 2-3 filmy na divx

Nigdy nie mialem nawet ochoty na divx'y... Akurat w tym momencie,
wole wydac 2pln za plytke niz ciagnac to badziewie...
btw. i tak nie wydaje 'za plytke' bo u siebie nic nie ogladam ;)

> [...] Wtedy poprostu mazysz o jakimkolwiek laczu stalym, niewazne
> jakim, zeby tylko nie placic kasy za kazda cenna minute w sieci.

Jak Amen w pacierzu... :P No, ofcoz masz racje.

> Ja mialem to szczescie ze sam zapukal do mnie provider i
> zaproponowal lacze ale wiem ze dla wiekszosci ludzi _niestety_ SDI
> to jedyne rozwiazanie i to na dodatek wcale nie takie szybkie jak
> obiecuja (z tego co slysze) i w cale nie takie tanie tez.

Hmmm... Nie wiem czy to lokalnie, czy sie poprawilo... ale z 3 dni
jak je juz uzywam to moge powiedziec ze 10k jest NORMA. W koncu moge
wlaczyc wczytywanie grafiki z portali onetu, interii, czy innego
discovery/yahoo etc. Wlasnie i tutaj mnie zadziwienie trzepnelo...
Zagranica nie jest taka wolna wcale. Czekam powiedzmy 5-10s i mam
strone. Z tego co zauwazylem najdluzej trwa 'identyfikuje' a potem
juz leci...

--
ťBloodMan^PrototypeŤ  Masz Amige? - amypl_at_yahoogroups.com - zapisz sie!
amiga_at_irc.pl  #amypl  A1200, 040/40, 32MB, 4.3GB, KS/OS3.5+OM5.82, FG24