Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Dr.Woytas (drwoytas_at_topnet.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 09:40:25 MET

bloodman_at_poczta.fm (Tomasz Tomkowiak) napisal:

>... i Ty tez przesadzasz. U nas ciagle jest prawdziwe stare
>powiedzenie: "jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma"
>
>Na SDI czekalem 1.5 roku... Jak myslisz... gdyby tepsa nie zrobila
>linii (chodzilo o pieniadza), to czy ktokolwiek by pociagnal linie
>do mnie? jakakolwiek inna ofcoz... ;)

Wlasnie. I dlatego wam wspolczuje :) Mialem modem i wiem jak to jest,
gdy siedzisz na IRC'u z zegarkiem w reku albo patrzysz zazdrosnie na
kolegow ktorzy sobie sciagaja po 2-3 filmy na divx dziennie, ktore
zaraz potem kasuja a ty ledwo mozesz sciagnac 2MB patcha do twojego
ulubionego diablo2 a jakis sofcik o wielkosci (15-20 MB) to juz
prawdziwe wyzwanie na ktorego mysl az ciarki przechodza ci po plecach.
Wtedy poprostu mazysz o jakimkolwiek laczu stalym, niewazne jakim,
zeby tylko nie placic kasy za kazda cenna minute w sieci.

Ja mialem to szczescie ze sam zapukal do mnie provider i zaproponowal
lacze ale wiem ze dla wiekszosci ludzi _niestety_ SDI to jedyne
rozwiazanie i to na dodatek wcale nie takie szybkie jak obiecuja (z
tego co slysze) i w cale nie takie tanie tez.

Pozdrawiam. :)

Dr.Woytas
drwoytas_at_topnet.pl