Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 11:37:02 MET

<msz_at_msz.pmp.com.pl> wrote in news:3A852B3C.D5DD526D_at_msz.pmp.com.pl...

http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Definition_Page/0,4152,211891,00.html )

> Właśnie to. Mają teraz - o ile wiem - do 622 Mbps, ale zawsze mogą te
> kable wymienić na grubsze, jeśli będzie dość klientów.

... no to chyba problem polega na tym, że
1 - telenergo nie może zrobić z tego ogólnopolskiego/ogólnodostępnego
szkieletu (prawo!)
2 - wydzierżawienie P-2-P od nich jest na tyle drogie, że nikomu
postawienie back-bone o dużej przepustowości na dzierżawionych światłowodach
się nie opłaci
3 - nawet jeżeli 1 i 2 przestaną być problemem, to pozostanie problem
ostatniej mili (nawet na odcinku provider/szkielet potrzebny jest kabel)
4 - nawet jeżeli 1,2,3 przestaną być problemem, to co to za back-bone nie
przyłączony do Internetu ? A nawet jeżeli zostanie przyłączony - to do kogo
? Do telepsa ?

Ech ./.... węzeł gordyjski :(

B.