Re: adsl

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 10:28:37 MET

On Thu, 08 Feb 2001 18:32:27 +0000, Michal Szokolo
<msz_at_msz.pmp.com.pl> wrote:

>Nikt, NIKT zdrowy na umyśle, nie da ci gwarancji dostępu do zasobów w
>obcej sieci (poza swoim szkieletem).

czemu ???

algorytm jest prosty:
1.Ustalam zaporowo wysoka cene (w skrocie ZWC)
2.Pisze regulamin w ktorym jest uwzgledniony fakt oraz wysokosc
ewentualnego odszkodowania
3.Ubezpieczam calosc na sume dajmy na to 2x wieksza, koszt
ubezpoieczebnia uwzgledniam przy ustalaniu ZWC.
4.Jak mi sie klient upomni to dostaje odszkodowanie a ja drugie tyle
:-)

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |