Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Dr.Woytas (drwoytas_at_topnet.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 00:47:19 MET

jacek <jacek_at_softhome.net> napisal:

>Transferu z zagranicy od 3-4 tygodni praktycznie nie mam. Zeby przeczytac
>artykul np. na witrynie CNN to wpisuje adres i ide na herbate. Sa pewne
>(nieduze) szanse, ze w miedzyczasie strona sie zaladuje. O sciaganiu
>czegokolwiek wiekszego to juz dawno zapomnialem.

Witam.

Tak sobie czytam opinie uzytkownikow SDI o transferach z zagranicy i w
ogole o transferach czegokolwiek co jest podlaczone do TPSA i... tylko
sie glupkowato usmiecham :) Sam kiedys chcialem SDI, ale (naszczescie
jak widac) zapukal do mnie, a wrecz sie wprosil jakis provider i
zaproponowal lacze stale za 55zl/msc podpiete do POL-34. Transferek z
zagranicy to srednio 10 KB/s, i raczej nie spada ponizej 5 KB/s a z
Polski przewaznie w granicach 20-30 KB/s.
Wiem ze niestety dla wiekszosci SDI to jedyny sposob na lacze stale,
ale osobiscie uwazam ze jest to jedno z najdrozszych i najgorszych
rozwiazan i nie rozumiem jak mozna wydawac tyle kasy i dac sie tak
robic w balona :)
Dziekuje za uwage.

PS. Nie zloscie sie na mnie SDI'owcy. Nie chcialem was obrazic.
Poprostu wam wspolczuje.

Pozdrawiam :)

Dr.Woytas
drwoytas_at_topnet.pl