Re: V90 ???

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 22:45:10 MET

Marcin Krakowiak <m.krakowiak_at_fiber.net.pl> writes:

> problem jest w mocy obliczeniowej komputera, procesory DSP stosowane
> w serwerach
> dostepowych musza sobie radzic sobie z obrobka sygnalu analogowego w czasie
> rzeczywistym; kazdy modem softwarowy V.90 wymaga przynajmniej pentium200 dla
> przyzwoitej pracy... nie wiem jaki komputer musialbys miec dla pracy z 30
> kanalami rownoczesnie??? pewnie DROGI

Watpie, ale - skad te informacje?

Przeciez nie mowie ze to ma pod Windows98 z Internet Explorerem pracowac.

Poza tym zasadnicza roznica w cenie wystepuje takze w przypadku routerow
robiacych tylko ISDN (bez analogow). A to juz nie jest zaden problem
dla nawet bardzo wolnego PC.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator