Re: jak dziala ipartners - a raczej nie działa

Autor: Kielas (kielu_at_wywal_to_polbox.com)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 18:03:25 MET

Użytkownik "Albert Szybinski" <albert_at_palmpage.pl> napisał w
wiadomości news:3A8284D9.331E0F7F_at_palmpage.pl...
| A wiec jesteśmy jako firma podłączeni poprzez łącze DSL z predkości
| 256kbit/s do centrali na pieknej przez Ipartners. Awarie w tej sieci
| normalka już 2 razy wymieniali nam modem Lucenta bo bez powodu się
| resetowały i nie można było nic zrobic. Ale teraz po prostu
przesadzili

Ja mam 1Mb podlaczony do centrli na czackiego.
Jeszcze jakis rok temu wszystko bylo ok i lacze bylo naprawde miodzio.
Ostatnio jednak pady zdazaja sie prawie codziennie :(
A to padnie lacze miedzy jednym wezlem a drugim a to DNS a to znowu
wyjscia na swiat nie ma.
Najgorsze jes to ze maja strasznie przeciazone lacze miedzy wezlem
czacki a wezlem mysia i w godzinach szczytu lacze straszliwie laguje
:(
Pingi ok 300 ms na 3 hopie (mysia) to juz normalka :(
Mam oczywiscie lacze z najwyzszym priorytetem za ktore bule ok 6 tys
miesiecznie !!!
A jeszcze rok temu mialem przez caly dzien do stanow ok 150 ms !
BOK oczywiscie jest bardzo mily ale ile razy mozna im zglaszac ten sam
problem !
Oni po prostu nic z tym nie robia tylko ciagle obiecuja !

To takie moje spostrzezenia .....
Pozdrawiam
Kielas