Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 08 Feb 2001 - 20:49:41 MET

On Wed, 7 Feb 2001 10:18:42 +0000 (UTC), tomek_at_waw.pdi.net wrote:
>: Wyobraz sobie, dzis montuja spoldzielnie, a
>: za tydzien ktos kaze im to demontowac. Przeciez bylaby masakra!
>
>Zamiast masakra nazwalbym to koncem okresu pilotowego. ZADEN problem
>umiescic w nowych warunkach swiadczenia uslugi punktu zakazujacego
>wyprowadzac dostep do SDI poza lokal. I tak nikt ze spoldzielcow sie tym nie
>przejmie. Wiesz dlaczego? Dlatego, ze TPSA nigdy sie klientami nie
>przejmowala to niby dlaczego ktos mialby sie zaczac przejmowac TPSA :-)

 Sadze ze w ewentualnosci takiej (wg mnie - nie ma szans) raczej jest
czym sie przejmowac. Chociaz troche. Zamawiajac cdr z netu tez niby
nie masz czym sie przejmowac, ale jak bedziesz mial pecha to wpadnie
pirat, wpada adresy i lezysz...

>I tak wlasnie jest! Czego Ty chcesz??? Na forach w jakikolwiek sposob
>zorganizowanych (np. usenet) jak bedziesz omijal netykiete to Cie opieprza a
>jak sie nie dostosujesz to wyjdziesz na buraka. I chodzi wlasnie o
>konsekwencje niedostosowania sie. Jak ty chcesz te zwyczaje przeniesc w
>dziedzine transferow to naprawde nie mam pojecia.

 A wiesz co ja uwazam? Nie mozna WYJSC na buraka, ale po prostu JEST
sie albo NIE JEST burakiem. Oczywiscie GDYBY powstalo takie
porozumienie, to bylaby masa ludzi ktorzy nijak nie podporzadkowaliby
sie normom, ale jezeli ktos jest taki nieprzyjemny, to nie zmienia to
faktu, ze najwazniejsze jest pytanie dla kazdego "Czy sam jestem w
porzadku?".

>No to sie umow z kolegami - jestem za - beda mi sie DiVX'y sciagaly o ten
>ulamek bajta na sekunde szybciej.

 Tak, bedziesz sie cieszyl.

>Co do Quake to nie masz racji, co do Windows nie wypowiem sie bo za malo
>znam. To znaczy korzystam i chwale sobie ale na generalizacje bym sobie nie
>pozwolil.

 A ja sobie pozwole, bo jasne i oczywiste jest, ze sprzetem na ktorym
dzialal Quake pod pierwszym Windows w okienku dosowym, nigdy nie
uruchomi sie Quake3 na Windows2000. To jest fakt, a nie "znanie sie".

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie