Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 07 Feb 2001 - 11:18:42 MET

Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:

: Teraz to juz po czasie! Przeciez nie moga wyslac komandosow i
: powyrywac kable istniejacym spoldzielniom.

Oczywiscie, ze moga. Po zakonczeniu okresu pilotowego moga zmienic warunki.
I dopiero wtedy jesli to zrobia bedziesz mogl twierdzic, ze zdaniem TPSA
spoldzielnie SDI przeciazaly cokolwiek.

: Ludzie zaplacili 1000 za
: instalacje i nie beda zadowoleni z naglej koniecznosci rezygnacji z
: takiej kasy, nie sadzisz?

Ja sadze, ze niezadowolenie ludzi to TPSA ma zagwarantowane od
dziesiecioleci i SDI akurat nic tu nie zmienia :-) A i praktyka dzialania
TPSA wyraznie pokazuje, ze akurat zadowoleniem badz nie klientow to oni nigdy
sie nie kierowali.

: Wyobraz sobie, dzis montuja spoldzielnie, a
: za tydzien ktos kaze im to demontowac. Przeciez bylaby masakra!

Zamiast masakra nazwalbym to koncem okresu pilotowego. ZADEN problem
umiescic w nowych warunkach swiadczenia uslugi punktu zakazujacego
wyprowadzac dostep do SDI poza lokal. I tak nikt ze spoldzielcow sie tym nie
przejmie. Wiesz dlaczego? Dlatego, ze TPSA nigdy sie klientami nie
przejmowala to niby dlaczego ktos mialby sie zaczac przejmowac TPSA :-)

: Obowiazywac? Co tam obowiazywac, to byla tylko sugestia. Kodeks taki
: jak np. FAQ na grupie. Np. ze nie cytujemy powyzej 200 linijek bez
: celu, albo nie piszemy o traktorach.

I tak wlasnie jest! Czego Ty chcesz??? Na forach w jakikolwiek sposob
zorganizowanych (np. usenet) jak bedziesz omijal netykiete to Cie opieprza a
jak sie nie dostosujesz to wyjdziesz na buraka. I chodzi wlasnie o
konsekwencje niedostosowania sie. Jak ty chcesz te zwyczaje przeniesc w
dziedzine transferow to naprawde nie mam pojecia. Przeciez ludzie
przestrzegaja norm ze wzgledu na konsekwencje ich nieprzestrzegania - bo na
przyklad chca w swoich oczach uchodzic za milych i kulturalnych ludzi to
beda paniom ustepowac w tramwaju po czym w domu zbija zone ;-)

: Przeciez nie mozna tez wysylac
: komandosow na ludzi ktorych nastawic sie po prostu nie da. To miala

No to sie umow z kolegami - jestem za - beda mi sie DiVX'y sciagaly o ten
ulamek bajta na sekunde szybciej.

: byc przyjacielska (dzentelmenska?) umowa, nic wiecej.
: No ale trudno,
: nie udalo sie.

A moze zazycz sobie jeszcze zeby ludzie zaczeli fruwac a potem narzekaj, ze
glupie sa jakies (durne polaczki) bo nie chca latac?

: Co do bodzca... Nie wiem, po prostu beda wiecej
: zaciagac glupot.

Jakich glupot? Sugerujesz, ze mp3 ktore sobie sciagam to glupoty? Moze dla
Ciebie - gdybym ja je uwazal za glupoty to bym ich nie sciagal po prostu.

: To tak jak z komputerami, coraz drozsze procesory,
: coraz wiecej dajesz modernizacje, a co roku wyjdzie Ci jakis nowy
: Quake czy Windows ktory zre 2x wiecej pamieci i dziala 2x wolniej, a
: wyglada niewiele lepiej :((((

Co do Quake to nie masz racji, co do Windows nie wypowiem sie bo za malo
znam. To znaczy korzystam i chwale sobie ale na generalizacje bym sobie nie
pozwolil.

: Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski