Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 20:05:16 MET

On Tue, 6 Feb 2001, Lukasz Komsta wrote:

>+ Tomasz Kłoczko napisał(a):
>+
>+ > Przyjmij do wiadomości, ie da się w pełni kontrolowany sposób rozliczać
>+ > ruchu IP. Mówiac inbaczje gdybym wiedział, że rozliczasz się ża ruch to
>+
>+ Ja wiem o tym, ale stwierdzam, iż niektórzy providerzy liczą za ruch
>+ przychodzący (czyli nawet za obce pingi).

 Moment.
 O czym wiesz ? Bo zapisałeś "masło maślane" !

 Nie "niektórzy providerzy": *jeśli* ktoś "liczy ruch" *to*
liczy *każdy* ruch, nawet jeśli dany klient o niego nie prosił.

 Jak ci ktoś wyśle spam - to go dostaniesz i *zapłacisz za odbiór*
(tak dla przykładu). Później możesz ów spam skasować, providerowi
nic do tego; grunt że za ruch zapłacisz :)
 A jak wolisz inny rodzaj "smieci" - to flooderzy -:) coś wynajdą,
nie ma strachu :] :(

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.