Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 20:01:05 MET

On Tue, 6 Feb 2001, miab wrote:

>+ Michal Szokolo napisał(a) w wiadomości:
[...]
>+ >> posiadanego lacza plus ustalonej kwotunki za kazdy
>+ >> sciagniety(rozpoczety) Gigabajcik.
[...]
>+ >> Zobaczmy jakie bedzie teraz Wasze zdanie.
>+ >
>+ >ping -f
>+ >
>+ >Potem komornik, miejscówka pod mostem...
>+
>+ Czy to nie za duza kara za drobne w koncu wykroczenie?
>+ Nie wystarczy zaplata z nawiazka za popelnione szkody?

 Za co ??
 Za przekonywanie uzytkowników do czegoś co jest mocno
niebezpieczne, tak jak robi to Microsoft ??
(tak, to jest szkoda, psychiczna :) !)

 Że zrobię analizę:
- gościa, który wystąpił z takim pomysłem (żeby rozliczać)
 ukarać się nie da ("nie wiedziałem")
- gościa który zaproponował "ping -f" ukarać się nie da, informacja
 jest jak najbardziej publiczna
- gościa, który wykonał "ping -f" ukarać się nie bardzo da, on
 używa Internetu zgodnie z założeniami

 Wniosek: jak użytkownik *chce* płacić za ruch - to płaci,
czyli komornik i miejscówka pod mostem.
 Nikogo nie obchodzi czy on tego ruchu chciał :>

>+ miab

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.