Re: Pytanko o USA

Autor: eugeniusz nowak (tubajfor_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Feb 2001 - 07:18:57 MET

 "Jan Slusarczyk" <janslu_at_grupaiis.pl> napisał / wrote:

> aktualnie kozystam z america online oplata jest naprawde symboliczna i tak naprawde
nie wiem za co,,,, dostep do aol daje mozliwosc kozystania 700 godzin w miesiacu za
free ale jest jeden warunek nastepnego miesiaca trzeba zadzwonic i powiadomic o
przedluzeniu Dyskietki do wgrywania tego badz innego internetu sa do brania w sklepach
albo przynosi je do domu listonosz Cena dsl to wydatek 39dolarow za miesiac a czas
oczekiwania na aktywacje okolo miesiaca M odem iadapter za darmo przysylaja poczta tak
jest w Californi