Re: Pytanko o USA

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Thu 08 Feb 2001 - 21:27:33 MET

On Thu, 8 Feb 2001, eugeniusz nowak wrote:

> nie wiem za co,,,, dostep do aol daje mozliwosc kozystania 700 godzin
> w miesiacu za free ale jest jeden warunek nastepnego miesiaca trzeba
> zadzwonic i powiadomic o przedluzeniu Dyskietki do wgrywania tego badz
> innego internetu sa do brania w sklepach albo przynosi je do domu
> listonosz Cena dsl to wydatek 39dolarow za miesiac a czas oczekiwania
> na aktywacje okolo miesiaca M odem iadapter za darmo przysylaja poczta
> tak jest w Californi

Kuriozalne ;) Normalny provider tutaj... $15/miesiac, nielimitowany
dostep bez zadnych dyskietek dzialajacy tego samego dnia w ktorym sie
kupuje, i nie trzeba nigdzie dzwonic ;>

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=