Re: Neostrada :)))))))

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 12:55:51 MET

On Wed, 7 Feb 2001, Paul Radetzky wrote:

> ????? Po co takiemu zwyklemu uszerowi karmiacemu sie WP, onetem,
> warezami i mp3'kami duzy upstream?

Na ogół serwery mp3/warezów wymagają władowania czegoś zanim się zacznie
ściągać - czasem nawet w proporcji 1:10.

Wiem co mówię - stabilnych FTPów bez ratio znalazłem sztuk dwie
(oczywiście jeden ma hasło ukryte w animacji Flasha, więc dałem sobie
spokój). Transfer, zgodnie z oczekiwaniami, nie przekracza 2 kB/s.

GSN