Re: Z TPNet da sie zyc

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 12:21:03 MET

On Tue, 06 Feb 2001 21:20:13 GMT, radeckip_at_priv.onet.pl (Paul
Radetzky) wrote:

> Iiiiiiiiiiii tam. Pozbawilem sie optymizmu, gdy zobaczylem co i za
>ile mozna miec. Po prostu - duzo. 200 na miesiac to moim zdaniem dosyc
>duzo.

zauwaz jednak gdzie ja mieszkam, jest to miasteczko niecale 10 tysiecy
mieszkancow, gdzies na Pomorzu Srodkowym, bez specjalnego wybporu
operatora telekomunikacyjnego.

Mi naprawde wiele nie jest potrzebne, tylko STALE LACZE i nic wiecej,
jak juz jest stale to mozna sobie kombinowac do woli bez nerwowych
tikow ze sie taryfikuje i ze trzeba sie rozlaczac

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |