Re: adsl

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 11:55:32 MET

miab napisal(a) [06 Feb 2001]:

>Ma i nie ma. Zalezy czy ja kupisz czy nie(stosowny chip).

Jezeli jest to dodatkowy koszt, a uzytkownicy sie niemal zabijaja byle
tylko w ogole dostac usluge SDI, to nie widze komercyjnego powodu, dla
ktorego TPSA chcialaby dokupic ten dodatek...

...a gdyby kupila, w cenniku prawdopodobnie pojawiloby sie:

1) SDI: 160 zl/miesiac
2) SDI z kompresja: XXX zl/miesiac

, gdzie XXX > 160

--