Re: V90 ???

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 20:20:14 MET

Krzysztof Oledzki <ole_at_hoth.jmg.com.pl> writes:

> Nie.. zwykly modem "isdn" nie ma serwera v90.

Jak to nie? Wystarczy np. karta ISDN + odpowiedni soft. Problem w tym
drugim - nie jestem pewien czy jest odpowiedni soft np. na PC
do V.90 server.

> Poza tym
> przy access serwerze masz np. 32 analogi/16 isdn a przy
> modemach mozesz miec odpowiednio 16 analogow/16 isdn.

Skad ta dziwna liczba 32?

Nie widze powodu dla ktorego nie daloby sie zrobic np. dostepu 30 * V90
przy uzyciu PC oraz karty PRI (a nawet karty HDLC - koszt calego sprzetu
zamknalby sie bez problemu w $1000). Problem jest tylko w braku
odpowiedniego oprogramowania, no i oczywiscie nie uwazam takiej
konstrukcji za specjalnie dobry pomysl.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator