Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 17:40:00 MET

Dnia 4 Feb 01 o godz. 9:38, Tomasz Tomkowiak napisal(a):

> W lipcu sie skonczy - zanim znajdzie sie kolejny '*apster' bedzie
> ze 2-3 miesiace oddechu ;PPP

Hm????
A gnutella, cuteMX, scour exchange i inne takie dzialajace sobie juz w
najlepsze od dawna to co???
To juz w tej chwili nie ma zadnego znaczenia, co bedzie, czy nie bedzie,
dalej z Napsterem. Napster to juz niewiele wiecej niz tylko symbol pewnej
nowej kategorii zastosowan Internetu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl