Re: Ja chyba wiem co sie dzieje z SDI

Autor: SET (set_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 02:32:18 MET

> Myślę, że to nie tłumaczy niemożności ściągnięcia przez SDI newsów z
> news.tpi.pl o 3:45 w nocy, ani transferów w obrębie 1 miasta rzędu .5 KB/s
> o tej samej porze.

Popieram w pelni ta wypowiedz jeszcze 2-3 tygodnie temu mialem przez prosxy
o 4 nad ranem maxymalny transfer z z zagranicy przez SDI i to na
pojedynczych plikach a teraz suma transeru z okolo 15 nieoprzekracz 3 KB a
najczesvciej spada ponizej jednego i to bez wzgledu do kturej bym
niesiedzial ostatnio srzedlem z netu pokonany o siudmej rano :-((((

SET