Re: Ja chyba wiem co sie dzieje z SDI

Autor: Tomasz Leszczynski (tomek_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 04 Feb 2001 - 15:43:40 MET

Marcin Jagodzinski <pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl> wrote:

:>Żeby uprzedzić ewentualną dyskusję -absolutnie ten post nie miał na celu
:>zasugerowania postawy prezentowanej kilka postów wyżej. Każdy ma prawo
:>ciągnąć co chce i ile chce, ja pokazuję tylko że sieć się niestety
:>zapycha.

: Myślę, że to nie tłumaczy niemożności ściągnięcia przez SDI newsów z
: news.tpi.pl o 3:45 w nocy, ani transferów w obrębie 1 miasta rzędu .5 KB/s
: o tej samej porze.

Na pewno nie tlumaczy co tez takiego stalo sie w ostatnich dniach ze SDI
padlo.
A moze 90 procent dotychczasowych uzytkownikow nagle obudzilo sie ze snu
zimowego i przypadlo do klawiatur generowac transfery?

Jeszcze warto by sie zastanowic co tlumaczy brak jakichkolwiek informacji o
padzie ze strony Telekomunikacji Polskiej S.A. Czy tylko wykorzystywanie
monopolistycznej pozycji czy jeszcze jakis rodzaj zemsty na uzytkownikach
SDI
(za malo placimy, za duzo sciagamy, przypinamy kolegow, nie kochamy TP S.A.
i co
jeszcze?)

: Pozdrowienia
: Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl