Ja chyba wiem co sie dzieje z SDI

Autor: jacek (jacek_at_softhome.net)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 22:18:13 MET

Mnie sie wydaje, ze ONI (czyli TPSA) po prostu nie zdaja sobie sprawy z
tego, ze od jakiegos czasu dostep do Internetu przez SDI praktycznie nie
istnieje (nie mowiac o "szybkim").

No bo przeciez gdyby ONI o tym wiedzieli, to przynajmniej dali by
komunikat: "wicie, rozumicie, sum pewne prublemy ale jak bedzieta
grzeczni to moze bydzie trochu lepij..." - albo cos w tym rodzaju.

Czy nikogo oprocz mnie nie dziwi absolutna cisza na temat smierci SDI
(przynajmniej u czesci abonentow tej "uslugi") ze strony jej dostawcy?

Ja rozumiem: dzien, dwa, nawet piec dni na usuniecie problemow - ale
zapasc trwa, wedlug moich wlasnych obserwacji, od 3 tygodni i jest jakby
coraz gorzej. Czytalem juz na tej liscie opinie, ze problem moze byc
szerszy i dotyczyc calej sieci Polpak-u, ale ja siedze tylko na moim
skromnym SDI i nie znam calej skali zjawiska.

Inna mysl, ktora mi krazy po glowie jest zupelnie odwrotna do pierwszej,
a mianowicie, ze TPSA zamierza zakonczyc okres pilotazowy i zaczela nas
od SDI po prostu odzwyczajac. To znaczy odzwyczaili nas juz od
"szybkiego", a teraz odzwyczajaja od "dostepu". A potem... Hmmm...

jacek
(cokolwiek zdezorientowany)