Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 20:51:56 MET

Użytkownik "Paul Radetzky" <radeckip_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości news:3a7cb0a0.3968471_at_news.icm.edu.pl...
> On Fri, 2 Feb 2001 20:25:48 +0100, "Marek Dyjor"
> <mdyjor_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Gdy jest tlok to sa takie przyjemne zasady:
> P.S. UE to tez socjalizm. Socjalizm to nie tylko komunizm, ale tez
> podporzadkowanie wszystkiemu polityce socjalnej, DOBRU SPOLECZNEMU.
No i to mnie najbardziej przeraża że UE to taki p... socjalizm z kapitalistyczną twarzą.
Działalność socjalna która gnoi inicjatywy gospodarcze
miliony idiotycznych regulacji prawnych, biurokracja
poprostu jako to w socjalizmie cała para w gwizdek.

Mam wrażenie że nie rozumiesz do końca tego co ja chcę powiedzieć
nie należy leczyć objawów trzeba starać się leczyć >przyczyny<.

a socjalizm i komunizm to jest dobry ale socjalistów i komunistów
a w ostatecznym rozrachunku to społeczeństwu wychodzi wcześniej
lub później bokiem. Ale każdemu wolno być socjalista albo nawet komunistom

Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl
"Albo państwo znacjonalizuje obywateli albo obywatele sprywatyzują państwo." (Wprost)
"Gdzie polityka tam gnój, gdzie gnój tam ......"