Re: transfer w SDI

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 20:49:18 MET

Nawiązując do postu z Fri, 2 Feb 2001 21:27:04 +0100 autorstwa Wojciech Kruzel (marsman_at_poczta.onet.pl):
: Zauwazylem tutaj druga strone medalu grupowiczow.
: Oprocz tego "experta" sa tutaj jeszcze inni experci, ktorzy moze wiedza
: lepiej od innych ale se,pia, i zamiast wytlumaczyc/poprawic/wyjasnic
: nabijaja sie z niewiedzy innych uzywajac sobie na nich w najlepsze.

Tia... Można wytłumaczyć/poprawić/wyjaśnić kogoś, kto pyta, albo pisze
w dobrej wierze. Niestety Twój post był stekiem wyzwisk i obelg, a
posdtawowe błędy, które w nim popełniłeś i to, że są one spowodowane
Twoją niewiedzą, o której nie miałeś zielonego pojęcia, dodają temu
postu dużą dawkę humoru i nie sposób na niego inaczej odpowiedzieć.

O Matko, ale zdanie napisałem... Nigdy nie przypuszczałem, że jestem
tak inteligentny i zdolny do takich osiągnięć ;-)

: Do nastepnego posta (bardziej profesjonalnego w wydaniu kazdego z nas)

I wzajemnie :)

: PS I prosze - piszcie polskawym, czyli bez ogonkow.

A co to za język? Może i jestem stare pokolenie, ale mnie w szkole
uczyli tylko polskiego, angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego.
Ten polskawy to fajny język? Jaką ma gramatykę? Dużo ludzi nim się
posługuje? Warto się tego nauczyć?

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.