Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 14:57:34 MET

Dariusz Laskowski napisał(a):

> No to co się wtedy z nami stanie!?! My też znikniemy!?!
> Ja nieee chcęęę!!! ~:-O)

Ja to napisałem w formie ironicznego żartu, ale popatrz -czy teraz
możesz spokojnie cokolwiek ciągnąć z zagranicy? Nawet z pol34 nie idzie.
Jak tak dalej pójdzie to za rok możliwy transfer będzie tylko z
serwerami w promieniu 50 km. Internet przestanie spełniać wtedy swoją
funkcję i "skończyć się". A skąd wiesz że jego rozbudowa będzie się
komukolwiek opłacać?

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *