Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 13:38:09 MET
On Sat, 3 Feb 2001, Marek Dyjor wrote:
> Sądzę że może powinniśmy jako klienci TPSA (ci którzy mają SDI) złożyć
> wnioski do Urzędu Ochrony Konkurencji (czy jak to się tam nazywa) o
> zbadanie problemu SDI w aspekcie nierzetelności oferty oraz nierównych
> warunków stron umowy. TPSA tak naprawdę niczego nie gwarantuje swojemu
> odbiorcy. I myślę że okres pilotowy nie jest tutaj żadnym
> wyjaśnieniem.
I co przez to osiągniesz? Jakieś odszkodowanie za straty moralne, jak chce
expierd? Może i dostaniesz, ale umowę z tobą rozwiążą...
GSN
PS. Zawijaj linie
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:43:21 MET DST