Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Robert Kois (kojer_at_vainglory.hell.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 12:45:51 MET

Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> wrote:

: >> Ten ruch nadal idzie przez jakieś tandetne proxy, ponieważ widzę niekiedy
: >> po wyłączeniu proxy, że ładują mi się wersje stron, których już na serwerze
: >> zostały zmienione.
: > a czy to proxy nie nazywa sie czasami "Temorary Internet Files"? :>
: Bez przesady. Tamto proxy umożliwiało zdalnie podpięcię się, a nawet
: dowolną rekonfiguracje - tak było genialnie skonfigurowane :-)

Było je wtedy porządnie skonfigurować ;).

HMS Kojer NMNOH

--
Zresztą wszyscy wiedzą, że za Daniela wyszłam dla jego kont
z nieograniczoną quotą (c) Dorota Podlejska