Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Michal Szokolo (msz_at_msz.pmp.com.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 19:20:25 MET

Paul Radetzky napisał(a):

> Wiem, ze bardziej utopijne od komunizmu, ale jestem przekonany, ze
> gdyby...
>
> **********************************
> 1. Wprowadzic absolutny zakaz sciagania:
> - FILMIKOW - przecz z divx, trailerami i innym g...
> - WAREZOW,
> - programow za free powyzej 100 mb,
>
> 2. Absolutny zakaz wideokonferencji, live-streamow video i tak dalej,
>
> 3. Ograniczenia w sciaganiu do np. 100-200 mb miesiecznie dla
> [...]

Towarzyszu! Tak, wy towarzyszu Radetzky! Spójrzcie na kalendarz! Komunizm
upadł! Już dwie kapitalistyczne pięciolatki przeszły, jak produjący ustrój
zdechł.

Jest dla was jeszcze jedna szansa, towarzyszu Radetzky. Kuba, wyspa jak
wulkan gorąca. Towarzysz Fidel na pewno przyjmie was z otwartymi
ramionami!

[...]

> E, co tam gadac, zaraz ktos sie odezwie "a co! place to chce!". No

Jeśli ty chcesz płacić i nic za to nie chcieć, twoja sprawa. I twoja kasa.
Ja za moją chcę to i owo dostać i mam głęboko w poważaniu, że dla kogoś
innego zabraknie.

> i gowno bedziesz mial, czlowieczku. To taki solidaryzm - srajac w
> wlasne gniazdo defekuje sie tez w swoja wlasne przyszlosc.

Czyżbyś sugerował, że gówno z własnej woli jest lepsze niż gówno czynników
zewnętrznych?

> O ja glupi, solidaryzm w sprawach prywatnych i Polacy... Tak, my
> Polacy do wolnosci to zawsze solidarni, ale jak trzeba cos poswiecic w
> TAKIM K... ZWYKLYM ZYCIU TO ZA CH... NIKOGO NIE PRZYMUSISZ.

W sprawie poświęcenia zwróć się do księdza dobrodzieja. Zaproponuj mu,
niech poświęci merca na obiady dla biednych. Na pewno wykaże więcej
zrozumienia ode mnie...

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.