Re: transfer w SDI

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 15:49:13 MET

Nawiązując do postu z Fri, 2 Feb 2001 13:39:10 +0100 autorstwa Wojciech Kruzel (woyteck_at_dns.gamma.com.pl):
: Wniosek: Producent (w zmowie z TPSA zapewne) zle przeliczyl wartosc
: bajtow na bity wykorzystujac mnoznik *10 zamiast *8 - widac nie uczyli ich
: tego.
: Tak wiec wystarczy podzielic oslawione 115.2 przez 10 i juz mamy maxymalny
: transfer jaki mozna osiagnac przez SDI.

Nie. To po prostu ty nie doczytałeś, nie masz zielonego pojęcia o czym
piszesz, a oczerniasz innych.

: Widzialem tez w poprzednich postach klotnie o transfer gwarantowany.
: Otoz mam znajomego w Poznanskiej TPSA, ktory (co bylo dla mnie
: zaskoczeniem) montowal SDI i przyszedl z odbiorem technicznym do mnie do
: domu. (zaskoczylo mnie to poniewaz nawet nie wiedzialem ze pracuje w TPSA)
: Od niego to dowiedzialem sie, ze TPSA wyznaczyla CIR dla kazdego
: urzadzenia SDI.
:
: Wartosc CIRu dla SDI to (trzymajcie sie) 512 bajtow/s.

Co to jest CIR w przypadku ppp?

Słuchaj, nie wiem, co piłeś, nie obchodzi mnie to, ale nie pij już
tego więcej, wylej zawartość butelki, a sam udaj się do lekarza.

: PS Co sie tyczy DNS, to jak ktos chce miec najszybciej to niech w
: windowsach (dla userow windows - dla unixowcow podobnie, ale mysle ze oni
: sobie inaczej poradzili) zmieni sobie plik hosts.sam na hosts. bez
: rozszerzenia i niech tam powpisuje sobie adresy IP oraz nazwy czesto
: odwiedzanych hostow. Gwarantuje ze to przyspieszy dzialanie :-)

Nie mogę, jedno mądre zdanie... przyznaj się, od kogo to forward? ;-)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.