Re: transfer w SDI

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_hub.interia.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 15:01:31 MET

> A powiedz mi, ktory normalny uzytkownik interesuje sie tym ze ma bity
> startu i stopu??

Taki, ktory nie chce sie wyglupic przed grupa przez probe podwazenia rzeczy
prawidzwej, stosujac przy tym forme, ktora dobitnie swiadczy o tym, ze
wierzy w to co pisze, choc na pierwszy rzut oka widac, ze nie ma pojecia na
dany temat? uff... dlugie zdanie :)

> Ile juz razy slyszalem, ze ktos marudzil ze powinno byc 14kB/s poniewaz
> tak wychodzi z obliczen

A to pamietam, bylo w "Sprawie dla reportera". Masa ludzi zostala podstepnie
oszukana przez jakas firme telekomunikacyjna. Ludzie przed kamera pokazywali
kartki ze zlozonymi obliczeniami, jeden facet nawet zaprezentowal jak to
wszystko mozna domowym sposobem sprawdzic na kalkuatorze, zeby przekonac sie
czy tez dostalo sie bubel zamiast prawdziwego modemu do SDI.

Maciek Dobrzanski
macko_at_hub.interia.pl
"If for any reason you're not completely satisfied, I hate you!"