Re: Problem z ICQ

Autor: Olo (oloo_at_cps.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 14:17:27 MET

Użytkownik Andrzej <soli2_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a7974cd$1_at_news.vogel.pl...

> Właśnie że nie, bo ona chatuje z innymi a ze mna nuiw moze...

To zalezy kto wysyla chat'a :D

Jesli ta osoobka jest za NAT'em ( a tak mi sie wydaje ) , to nie moze
przyjmowac chat'ow / plik'ow. Natomiast moze wysylac na przyklad chat'a :D
Probowales tak - aby to ona wyslala ci chat'a ? Jesli nie zadziala , to
proponuje nowsza wersje icq :D

--
Olo aka |Dark|Olo-KKM
oloo_at_cps.pl