Re: Transfer z zagranicy (SDI)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 17:29:34 MET

Dnia 3 Feb 01 o godz. 16:57, rafal wiosna napisal(a):

> innego]. Można też iść inaczej -- czy ktoś zastanawiał się dlaczego nie ma
> problemów szybkościowych np. ze stronami Microsoftu?

*Nie ma* problemow szybkosciowych ze stronami Microsoftu? Wolne zarty...
Ode mnie (siec Cyfronetu) sciagnac cos ze stron Microsoftu to jest koszmar.
Ciagle time-outy, ciagle przerywajace sie transmisje. Kiedys okolo
40-kilobajtowy (!!!) plik wget z parametrem -t0 ciagnal przeszlo 50 razy
(bo oczywiscie serwer nie obslugiwal wznawiania transmisji :-(). Z zadnym
adresem nie mam takich problemow jak ze stronami Microsoftu...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl