Re: Jest jest jest - znow szybki SDI ;)

Autor: bot (bot_at_SPAMWON.ahoj.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 07:49:11 MET

On Fri, 2 Feb 2001 02:41:07 +0100, Zbigniew Cofala <cofala_at_topole.com>
wrote:

>końca informacja) że można jeszcze w miejsce maski podsieci zamiast
>255.255.255.0 wpisać: 2FAS.TFOR.YOUB.ILLG i wtedy uzyskujemy transfer rzędu
>2 Mb/sek. Podobno Bill Gates ma tak wpisane w swoim SDI.

Mylisz sie.
Bill ma zamontowany specjalny interface grawitacyjny. Na kablu od SDI
ma zamontowany taki maly cyklotron - ktory jest hybryda pompy
ssaca-tloczacej i firewalla. Dzieki zastosowaniu nowej technologii MS
nastepuje zassanie pakietow i ich "odsianie" w cyklotronie.

Probowalem zrobic cos takiego z dwoch coolerow ale jakos mi sie nie
udalo :(

Wasz bot