Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 07:33:02 MET

On Thu, 01 Feb 2001 20:59:57 -0000, moskit_at_irc.p-l (Marek Moskal)
wrote:

>Teraz Internet jest zbyt popularny i korzysta z niego zbyt wiele osob, aby
>dalo sie cos takiego zrealizowac w praktyce :(
>Jako idealista popieram twoj apel... Na pewno szybko zostaniemy
>okrzyknieci naiwniakami i frajerami, ale co mi tam :)

 Z drugiej jednak strony rozwiazania systemowe moglyby byc mozliwe!
Przeciez wystarczy kazdego panocka odgornie przyblokowac. Mamy jeden
Polpak, jeden tpnet. Czy nie mozna na na glownych wezlach
telekomunikacyjnych rabnac blokady 100 mb dziennie i ani bajta wiecej
dla wywolania z danego IP???? Owszem, przeszliby np. przez proxy, ale
wowczas wystarczyloby przylaczyc podobna blokade do kilku dostepnych
dla kazdego proxy i hura! Zalatwione?
  Szkielet sieci mamy megazmonopolizowany. IMHO to pozwala LUDZIOM
DOBREJ WOLI na zlapanie za mordy i stwierdzenie, "ze sa dwa sposoby,
albo moj, albo ch...". Sadze ze byloby to w interesie tych
organizacji, przeciez to rozszerzenie przepustowosci dla kazdego
poprzez w zasadzie nijakie koszty.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie